دقیقی دیروز رسما سرمربی ملوان شد و مازیار زارع هم بعد از یک فصل دوری از فوتبال قرار است جای دقیقی را در شمس‌آذر بگیرد

مازیار زارع

همشهری آنلاین- یک سال بعد از آوردن شمس‌آذر قزوین به لیگ برتر، سعید دقیقی به تیمی پیوست که یک سال زودتر از شمس‌آذر به این لیگ صعود کرده بود. این مربی ۳۹ساله با نتایج خوبی که در دو سه فصل اخیر برای نماینده قزوین گرفت، نامش را به عنوان پدیده جدیدی در میان مربیان فوتبال ایران معرفی کرد.

در پایان فصل ۰۱-۱۴۰۰ دقیقی در لیگ دسته‌اول شمس‌آذر را به رتبه نهم رساند و همان جا به قزوینی‌ها قول داد فصل بعد، تیم را به لیگ برتر برساند. این همان سالی بود که ملوان انزلی با هدایت مازیار زارع و با امتیازی عالی قهرمان لیگ‌یک شد و بعد از سال‌ها صعود کرد. سال بعد، ملوان در لیگ برتر بود و دقیقی در دسته‌اول به بهترین شکل به وعده‌اش عمل کرد. او تیم قدرتمندی ساخته بود که با ثبت یک رکورد جدید امتیازی در دسته‌اول توانست ۳هفته زودتر از پایان فصل قهرمانی‌اش را جشن بگیرد. این درخشش و شگفتی‌سازی در لیگ برتر هم ادامه یافت؛ شمس‌آذر در اولین فصل حضورش با وجود کسر ۳امتیاز انضباطی هشتم شد و با آن ۳امتیاز حتی می‌توانست به رتبه عالی پنجم برسد.

در همین لیگ، ملوان هم از شگفتی‌سازها بود که رتبه ششم (بهترین رتبه‌اش در تاریخ لیگ برتر) را به دست آورد اما نه با مازیار زارع بلکه با جانشین او یعنی مهدی تارتار. حالا انگار سرنوشت مازیار زارع و سعید دقیقی دوباره به هم گره خورده است. دقیقی دیروز رسما سرمربی ملوان شد و مازیار زارع هم بعد از یک فصل دوری از فوتبال قرار است جای دقیقی را در شمس‌آذر بگیرد. بعد از این فعل‌وانفعالات جالب، حالا از ۱۶تیم لیگ برتری فقط تیم هوادار است که سرمربی‌اش را مشخص نکرده است. شاید هم مسئولان هوادار همچنان مسعود شجاعی را سرمربی خود می‌دانند و فقط به بقیه خبر نداده‌اند!

کد خبر 866803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha